iVMS-4500 instellen

Download de IVMS-4500 versie voor de telefoon (de IVMS-4500 HD versie is voor een tablet)

Start de app op door op het icoontje te klikken.

Vervolgens klikt u op

(menu knop)

Dan selecteert u “Apparaten” om een recorder of camera toe te voegen.
Dan klikt u op + om vervolgens de recorder of camera handmatig toe te voegen (bovenste optie)

Vervolgens vult u de onderstaande gegevens in.

Bijnaam:
Vul hier de naam van de installatie in. Hier bent u vrij in om een naam te kiezen.

Modus Registreren:
Normaal gesproken is dit IP/Domain (HiDDNS en IP server zijn gevorderde instellingen)

Adres:
Hier vult u uw externe IP adres in (www.watismijnip.nl)
Poort:
Dit is de poort die in de router open staat naar de recorder of camera

Gebruikersnaam en wachtwoord:
Dit zijn de inloggegevens van de Recorder of camera.

Camera-nr:
Dit nummer wordt automatisch ingevuld als er verbinding is met het apparaat.
Als deze op “0” blijft staan is er geen verbinding met het apparaat.

Na alle instellingen klikt u op het diskette-teken om de gegevens op te slaan.

Als u alles heeft opgeslagen en de gegevens kloppen stat er onderin beeld “Start LiveMode”. Klik hierop om de camera beelden te kunnen bekijken.

Als u alles heeft opgeslagen en de gegevens kloppen staat er onderin beeld “Start LiveMode”. Klik hierop om de camera beelden te kunnen bekijken.

Als ik geen beeld krijg maar een foutmelding, wat kan dan de oorzaak zijn ?

Foutcode 152:
Incorrecte portforwarding naar een verkeerd apparaat, verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord.
Mogelijk staat de optie UpNp aan op de camera en recorder. controleer het wachtwoord.

Foutcode 153:
In veel gevallen is het cache geheugen van de telefoon vol, sluit wat programma’s af en verwijder onnodige data.
In sommige gevallen is een herstart van de recorder noodzakelijk.
Een andere oorzaak kan zijn dat de gebruikersnaam geblokkeerd is en dat het wachtwoord te vaak verkeerd is ingevoerd.
Reset het apparaat of wacht 30 minuten alvorens een nieuwe poging te doen om in te loggen.

Foutcode 8200:
De kwaliteit van de beelden staat te hoog en er is onvoldoende bandbreedte om de beelden te kunnen streamen.
Stel de stream wat lager in en probeer het opnieuw.


How did we do?



Powered by HelpDocs